[Bilingual post] Visual Diary 16- The Art Fair in My Heart / アメリカ絵日記16 アートフェアの思い出

 Japanese follows English/日本語は英語の後に記載


 Hi all! This is Nisreen. 

 皆さん、こんにちは!ニスリーンです。

The other day, I visited a lovely art fair in town with a friend! It was a perfect day for enjoying art outside. The diverse artworks, from jewelry to paintings, were a treat to see!

この前、お友達ととても素敵なアートフェアに行ってきました!お天気も良く、絵画やアクセサリーなど、多様な素晴らしいアート作品をたくさん見ることができて心の栄養になりました。


I regret that I can't cover everyone who showed their work, but please let me introduce the artists who particularly caught my attention.

すべてご紹介できないのが残念ですが、見た中で特に印象に残ったアーティストを以下にご紹介したいと思います!是非ウェブサイトを訪ねてみてください。

X Paintings / graphics

絵画・グラフィック作品

 Justin Sato

His large paintings have the unique power to attract people. I'd just stare at them for hours if I could.

彼の大きな作品は人を惹きこむ強い磁力に満ちていました。可能だったら何時間も眺めて居たいなと思うような作品群でした。

Lou Zale

I loved humour and surrealism in her works. My favourite is two pears cuddling with each other.

なんだかシュールでくすっと笑ってしまうような作品たちで好きでした。洋ナシが2個が人のように寄り添っている絵は私のお気に入りでした。

Critt Hunter

His portrayal of flowers  light up the room. They’re very radiant and full of life.

彼の描くお花の色彩はとても鮮やか!生き生きしていてぱっとその場が明るくなるような画風でした。

Michael Janosky

His paintings had a serene and genuine atmosphere. They conveyed the soothing atmosphere of nature.

彼の絵画は静けさと純真さが感じられます。米国の自然の豊かな香りが伝わってくる作品たちです。

Valerie Bielski

Her abstract pieces were vibrant and had interesting textures. I enjoyed their warm vibes.

質感が独特で華やかな色合いの抽象作品が多かったです。明るく温かみがある世界観で、好きでした。

Kwang Cha

Her paintings were breathtakingly intricate and lively. The thick layers of paint create a magical effect.

息を呑むような、繊細さと力強さを両方感じさせる絵画たちでした。絵の具を塗り重ねて独特の質感の画面を作りだしています。

X Pottery /glasswork 

陶芸・ガラス工芸

Anthony Majewski

He has a vast range in styles! I fell in love with a pottery mug with beautiful splattered patterns. I couldn't resist the urge to take it home!

色々なスタイルで制作をされています!吹き流し技法のような感じで絵の具を散らしたマグカップがとても素敵で、ひとめぼれ購入しました。

Berry Davis & Collette Fortin (Neptune Hot Glass)

Their glass art looks like a reflection of beautiful ocean. I was totally mesmerised.

吹きガラスの工芸品の数々、海の中を思わせるような神秘的な色彩に見入ってしまいました。

-----------Follow me------------

Comments

Popular posts from this blog

男性のベリーダンスは女性とは違うんですか?

ベリーダンスってハーレムで王様を誘惑するために踊られていた踊りなんでしょ?

ベリーダンスの衣装って、着てて恥ずかしくないですか?